Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2013


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Scootmobiel & More heeft 176 5 ster reviews 176
Scootmobiel & More heeft 51 4 ster reviews 51
Scootmobiel & More heeft 7 3 ster reviews 7
Scootmobiel & More heeft 3 2 ster reviews 3
Scootmobiel & More heeft 11 1 ster reviews 11

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Paul Schouwenberg

    Goede prijs en levering

  2. Jp

    Goed product, regenhoes voor stoel scootmobiel. Snel geleverd

  3. Hoe zou je Scootmobiel & More beoordelen?

  4. Alain

    Ik kocht drie jaar geleden een nipponia pride deze werd correct geleverd bij mij thuis . Ik besloot om er een nieuwe batterij in te laten plaatsen 14 dagen geleden ook volledig nazicht . Ze hebben de mijn scooter komen halen en retour gebracht . Ondertussen ook mailverkeer wat vlot verliep ! Ik ben zeer tevreden en kan deze firma Scootmobiel more iedereen aanbevelen !

  5. josehp seits

    Goede prijs en behulpzaam

  6. Ben Rebers

    Prima levering. Had wat problemen met product dit is echter prima opgelost. Werd een nieuwe toegezonden incl retourlabel. Goede service en makkelijk contact te leggen.

  7. Anton Driessen

    Geweldig geholpen met het uitzoeken van een nieuwe scootmobiel bij Scootmobiel & More uit Heerlen. Ze kijken wat jij nodig hebt en geven je deskundig advies in jouw situatie, leggen je duidelijk alles uit, wat wel en wat niet goed is en waarom! Je kan ook nog proefrijden en uitproberen. Daarna zetten ze de kosten netjes op een rijtje en wordt alles duidelijk uitgelegd Je krijg je ook erg goed advies. Prijzen zijn netjes en schappelijk. Dus heb ik nu een nieuwe schootmobiel die ook nog eens snel geleverd wordt en is tevens mijn oude scootmobiel ingeruild voor een nette prijs Nu ben ik dus trotse eigenaar van een geweldige Scoozy met diverse accessoires verzekerd en al door de leverancier (wat een service, top geregeld) Het is nu wel even wennen aan de nieuwe scootmobiel , maar het is een geweldig apparaat, wat helemaal past bij mij! Heel veel lof voor Scootmobiel & More het is heel fantastisch geregeld en verzorgd Mvg Anton Driessen