Slechtste klantenservice ooit in tegenstelling tot wat andere reviews hier zeggen. Na 3 berichten over 1 week kreeg ik eindelijk antwoord. Daags nadien zou de bestelling geleverd worden... Daags nadien geen track en trace gekregen, de dag hierna ook niet. Terug een bericht gestuurd waarop 2 dagen na datum geen reactie en de status van de bestelling is gewoon verdwenen. Misschien ben ik veeleisend maar dit is toch ongezien in de wereld van webwinkels. Echt de slechtste ervaring ooit wat betreft communicatie en klantenservice.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2023 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christophe
- kremer
doen wat ze beloven en zorgen dat wanneer ze aangeven een klantenservice te hebben dat ze bereikbaar zijn om vragen te beantwoorden!! En die zijn er veel met hun amateuristische werkwijze
Hoe zou je Online Top Garden beoordelen?
- Arno
Info omtrend stock/beschikbaarheid kan veel beter. 2 weken op mijn bestelling moeten wachten wegens producten niet voorradig. Na opmerking geen wijziging op hun webshop. Alsook 1 item retour moeten zenden, retourkosten is voor koper. Na 14 dagen en tot op heden geen refund mogen ontvangen. Wrange nasmaak aankoop op OTG
- Kristof
Zowel ik als een vriend bestelden rond dezelfde bij OTG. (In het verleden ging dat goed, dus proberen we het opnieuw) Echter laten bestellingen weken op zich wachten, ondanks dat alles in voorraad is. Communicatie gebeurd vrij weinig, en al zeker niet correct. Inmiddels bij concurrentie besteld, was 2 dagen erna geleverd. Blijkbaar zijn de effecten van Corona héél regionaal. Ik wil aub gewoon mijn geld terug... Dit is te belachelijk voor woorden. Niet gewoon een selectieve reply met "het is druk" ontvangen op een mail met meerdere vragen in.
- Stan van der Velden
Dit is hoe de bestelling tot nu toe is verlopen: Dag 1: Bestelling geplaatst en betaald. Dag 12: "Product is niet leverbaar," alternatief aangeboden. Alternatief geaccepteerd. Dag 15: "We gaan het alternatief regelen." Dag 22: Nog niks gehoord. Email over een update. Dag 24: Geen antwoord. Geprobeerd te bellen. 30 minuten wachten. Opgegeven. Dag 25: Nog maar eens bellen. 24 minuten wachten. "Product wordt morgen verstuurd." Dag 26, vandaag: Niks verstuurd. Geen reactie op email. Ooit: Krijg de bestelling? Zie ik mijn geld terug? Wie weet. Hoe kan het verbeterd? Iets van communicatie zou helpen.
- Jim
Zich houden aan de gemaakte afspraken Op de site staat voor 13:00 besteld volgende werkdag in huis. Heb ondertussen al 3 a 4 keer contact gehad waarin telkens word gezegd dat de bestelling al opgestuurd zou moeten zijn en dat ze dit zsm gaan oplossen. Ondertussen zit ik al 2 weken te wachten op mijn bestelling en is deze nog steeds niet opgestuurd. Ze kunnen helaas alleen loze beloftes maken en misleidende informatie verspeiden.