Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2023 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Online Top Garden heeft 391 5 ster reviews 391
Online Top Garden heeft 49 4 ster reviews 49
Online Top Garden heeft 15 3 ster reviews 15
Online Top Garden heeft 16 2 ster reviews 16
Online Top Garden heeft 96 1 ster reviews 96

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Rob

    Ik heb een product besteld bij online top garden. Dit product was voorradig in de webshop en zou binnen een werkdag verstuurd worden. Het product is nog steeds niet geleverd. Door het gebrek aan vertrouwen wil ik het product annuleren en mijn geld terug krijgen. Dit is op geen enkele manier mogelijk omdat het nummer van de klantenservice niet bereikbaar is. Ook werkt het contactformulier op de website niet. Dit ruikt naar oplichting. Mijn geduld raakt inmiddels op en ik ben van plan volgende week aangifte te doen als er nog steeds geen contact mogelijk is.

  2. Bml

    Afspraken nakomen is lastig hier hé Denise! De goeie producten sturen ook.... Alles is mooi weer hier tot er een keer wat fout gaat en je de verkeerde producten geleverd krijgt... Dan merk je dat je tegen een muur loopt en krijg je spijt dat je hier bestelt hebt. Na 2 weken bellen en mailen en tig beloftes die ze niet nakomen kies je vanzelf een andere winkel om je orders te plaatsen! Leugenaars en oplichters zijn ze!! Hoop dat jullie blij zijn met die paar extra euro winst door je klanten andere producten te sturen als bestelt. MENSEN KOOP ELDERS VOOR JE OPGELICHT WORDT EN DIT BEDRIJF JE OP DE NEGEERSTAND ZET!!

  3. Hoe zou je Online Top Garden beoordelen?

  4. B

    ALS JULLIE FOUTEN MAKEN DEZE OOK OPLOSSEN IPV EEN OPLOSSING PROBEREN TE VERMIJDEN EN AFSRPAKEN NIET NAKOMEN! 3x GEMAILED ZONDER REACTIE, NA 16 MIN WACHTEN AAN DE TELEFOON HEBBEN JULLIE BELOFTES GEDAAN HET OP TE LOSSEN EN 2 WEKEN LATER NOG STEEDS LASTIG DOEN!! IK BESTEL NOOIT WEER BIJ JULLIE!!

  5. Niet van belang

    Het op tijd verzenden Niet aan komen met 2 of 4 dagen vertraging Zijn nu al 1 week verder en nog geen bericht dat het verzonden is Niet zeiken over covid 19 Andere bestelling bij andere winkels dat gaat gewoon door zondervertraging IK ZAL HIER NOOIT MAAR OOK NOOIT MEER IETS BESTELLEN ZE MOETEN DIE TENT SLUITEN WAT EEN K.U.T BEDRIJF ZE HEBBEN ZICH WEER NIET AAN DE AFSPRAKEN GEHOUDEN WERD GEZEGT AAN DE TELEFOON VRIJDAG 5 JUNI WORDT VERZONDEN ZATERDAG BINNEN DUS NIET DIE STER IS NOG TEVEEL

  6. Louis

    Door op tijd te leveren , bestelling 24-05 geplaatst en buiten een mailtje dat ivm Corona eea 2-4 dagen vertraging heeft . Tot op heden heb ik niks meer gehoord , erg jammer !

  7. jeffrey

    waar zal ik beginnen of eerder waar zal ik stoppen …… de eerste bestelling is vlot verlopen zonder problemen (tent en lamp)…..dat dacht ik ….. de tweede bestelling mooi geleverd . tot ik die open maakte …. Blue lab ph pen is al gebruikt geweest ook al beweren zij van niet .. na meerdere keren netjes het proces te volgen om de pen te kalibreren heb ik het opgegeven... conclusie pen is kapot …. de binnenste verpakking was beschadigd …… de ph probe was helemaal uitgedroogd ….. er hangde kalk rond de thermometer probe als ook kalk in de ph pen dop ….. had bio bizz pre mix besteld die is niet geleverd. er stond op de site dat deze in voorraad was … had bluelab bewaarvloeistof gevraagd .. hebben ze gewoon de aquamaster bewaarvloeistof in de plaats gestoken zonder te er over te communiceren … blue monkey fan die was ook beschadigd .. na een paar maanden heb ik de lamp ook uitgehaald om te gebruiken .. zie ik dat deze ook beschadigd is ……. Heb dan maar een klachtmail gestuurd zonder enig respons terug , of het was een automatische mail … na meer dan een maand heb ik dan toch iemand kunnen contacteren. klantvriendelijkheid is ver te zoeken. midden in het gesprek onderbreekt de verkoper mij zonder enige schaamte ,zegt de verkoper ja ik ga je nu laten heb nog veel telefoontjes te doen en veel werk … ik zeg ik heb ook nog een vraagje .. Ja maar ik heb hier je mail en ik contacteer je wel via mail …… Ik heb contact opgenomen met testaankoop ….. dossier word behandeld!!!