communicate verbeteren, verzendtijd op website klopt niets van. reageren niet op mail. telefonisch onbereikbaar. wil eigenlijk mijn bestelling annuleren.. heb het ergens anders besteld.. klote bedrijf.. ruikt naar oplichting.. mensen, bestel hier niet
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2023 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Chris
- Herman
Ze hebben mij super geholpen ook al hadden ze het extreem druk aan alles te zien. Binnen 2-3 dagen mijn pakketje binnen. Dankjewel! Dikke pluim
Hoe zou je Online Top Garden beoordelen?
- Frans
Beter Communiceren! Ben Sinds 1997 al klant bij OnlineTopgarden, maar ze zijn nu echt helemaal de weg kwijt. 08-04-2020 : Plaats een bestelling, alles volgens de site op voorraad. Afrekenen en zou dan 10-04 geleverd worden. 09-04-2020 : Status veranderd naar pakket in behandeling. Right on time, vrijda spulletjes binnen. 10-04 Geen Spulletjes, 11-04 ook niet 12-04 Status veranderd in Covid-19 Vertraging. Goed, kan dat er iets is met de koerier, zijn rare tijden. We wachten nog even af. 15-04 Maar eens vragen wat nu precies het probleem is. Blijkt dat toch niet alles op voorraad is ???? MgO laat op zich wachten. 17-04 Status veranderd in DPD 2: Wordt momenteel ingepakt en opgehaald door DPD. Eindelijk daar komen mijn spullen.Mooi niet dus. 19-04 Status veranderd in In Afwachting ??????? Maar weer eens een berichtje sturen waar we op wachten. Canna MgO niet op voorraad, of ik ook genoegen neem met Bio Nova. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. stuur die spullen nou maar. 23-04 Heb een berichtje gekregen van een medewerker dat ze de spullen hebben afgestuurd, en zowaar de volgende dag pakje in ontvangst genomen. Medewerkster vermeld verder dat het bedrag voor de ontbrekende Canna MgO zsm. word terugbetaald. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr Mog steeds geen MgO. Heb inmiddels maar via een andere site besteld, want dit duurde me al te lang. 15-05 Status veranderd in Terugbetaald, en ik hoef het nauwelijks te zeggen, het is vandaag 21-05 en het is nog steeds niet teruggestort! Online Topgarden : Dikke onvoldoende...
- Mark
Compleet leveren. Nieuwe producten leveren. Goede adviezen geven (geen producten die niet op elkaar aangesloten kunnen worden meegeven). Logistiek in orde zijn. Betere responstijden. Duidelijke klachten netjes afhandelen. Common decency. Tevreden klanten krijgen. Tot 2 maal toe gebruikte artikelen meegekregen (kosten voor mij 80 euro+4 ritjes naar Houten), slangen met de verkeerde maat die ik niet kan aansluiten (kosten voor mij 50 euro). Deze zaak heeft mij inmiddels al heel wat gekost, behalve ergernis, een bestelling van 500 euro en er klopt echt niets van en deze zaak wil op geen enkele wijze tegemoet komen. Op mijn kosten dingen terugsturen ja en dan hopen dat ze een keer wat goeds doen. Geen vertrouwen van mij en ik wil mijn geld terug.
- R
zeer goede service
- Jan goedehoop
Top service