Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2023 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Online Top Garden heeft 391 5 ster reviews 391
Online Top Garden heeft 49 4 ster reviews 49
Online Top Garden heeft 15 3 ster reviews 15
Online Top Garden heeft 16 2 ster reviews 16
Online Top Garden heeft 96 1 ster reviews 96

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. irene Penning de Vries

    correct met leveren en tijd heb al vaker gebruik gemaakt van jullie diensten

    Reageer
  2. Mark

    Klantenservice ingelicht dat een aantal producten elders goedkoper te verkrijgen zijn (Nederlandse webshop) met bewijs via URL link, ze gingen het controleren. Daarna bestelling geplaats om af te halen. Bij het afhalen van men bestelling vermeld ik dit en word ik uitgelachen! Ik vermeld de laagste prijsgarantie voorwaarden van op hun webshop en vraag om uitleg waarom deze niet worden nageleefd en ik krijg als antwoord: "Wij zijn geen prijsvechters hoor, ik ga hier niet over discussiëren met jou. Het is onze prijs betalen of met lege handen terug naar huis." Ofwel respecteer je de voorwaarden van op je eigen webshop, of je verwijderd heel het laagste prijs gebeuren volledig. Dit is gewoonweg misleiding van je klanten!

    Reageer
  3. Hoe zou je Online Top Garden beoordelen?

  4. Tim

    Goede service, de goedkoopste en de beste afterservice. Gewoonweg een heel mooi bedrijf met de beste spullen voor het minste geld. Keep it up

    Reageer
  5. Bart

    18-06-2019 om 11:00 bestelling gedaan (voor 13:00 uur besteld zelfde dag verzonden) Vandaag 20-06-2019 mijn bestelling is nog steeds niet verwerkt

    Reageer
  6. Harrie

    Ik heb voor niets 45 km gereden naar D&M Concepts in Houten, omdat mijn bestelling NIET COMPLEETS was. OnlineTopGarden is voor de rest een Prima Online Shop, maar ERG VERVELEND als je bericht krijgt dat je bestelling klaar ligt opgehaald te worden, terwijl dit niet zo is. Heb mijn bestelling geannuleerd i.v.m. ontbinding koop tijdens bedenktijd en heb mijn vooraf betaalde geld binnen 10 dagen teruggestort gekregen.

    Reageer
  7. Martin

    Hier voor honderden euros besteld. Artikel wat ik had besteld was er gewoon niet en men levert iets anders. Nu al maanden aan het wachten op het juiste. telkens belofte en schuld bij leverancier. Watervat besteld maar het is kapot. Graag het bestelde watervat en de kapotte retour. Ook al maanden aan het proberen. De Betselling is van 24 FEB 2019 en nog steeds geen oplossing ? Heb hier voor het eerst besteld maar de service is zo slecht dat het gelijk de laatste keer is ook. Ben het na maanden touwtrekken ZAT !!!!!!!! Ik wil nog steeds graag het bestelde ontvangen en het kapotte retour en vervangen door at ik besteld heb. Tot nu toe een dikke dikke onvoldoende.

    Reageer