Goede afhandeling en zo liefdevol verpakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Geertruida
- Maria
Geweldige service, leuk verpakt, mooie producten
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Barbara Gijsen
Naast dat het snel geleverd is, maakte het persoonlijke bedankberichtje en het kleine cadeautje het tot een feest om mijn bestelling uit te pakken!
- Hetty Willemse
Helemaal blij met de eerste zending en toen ik nog wat wilde bijbestellen werd ik zeer persoonlijk geattendeerd dat er ook een andere kleur was en of ik díé misschien wilde. M.a.w. er wordt met ke meegedacht. 👍🫶.
- Luciën
Betrouwbaar en mooie webwinkel en goed advies. Kortom perfect !
- Ronald Geel
Goede prijs en lekker snel in huis.