Toen ik het pakketje opende voelde ik me haast jarig zo leuk was het ingepakt. Laat je heel speciaal voelen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Claudia
- Carolina van Soest
prettig en snel geholpen!!
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Cristina Niculescu
Snelle levering 👌
- Els
Snelle levering, mooi ingepakt.
- Jolanda
Breekbare beeldje is heel goed en met zorg verpakt en snel geleverd, met een lief met de hand geschreven kaartje erbij.
- Janco Heida
Ik heb nog nooit zo'n liefdevol pakketje ontvangen van een webshop. Zoveel respect, zorg en aandacht voor deze aankoop. Het gevoel blijft na alsof ik het in een fysieke winkel heb gekocht.