Super fijne webwinkel met een ongekend persoonlijke aandacht. Van een handgeschreven kaartje tot leuke attenties en alles zeer zorgvuldig verpakt. Kortom een feestje om je bestelling uit te pakken, ik kan De Vrolijke Engel dan ook ten zeerste aanraden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bernadette
- Berna van Harn
Snelle levering en netjes in gepakt en netjes bezorgd
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Peter Oonincx
Zeer goede service en persoonlijke noot toegevoegd aan de bestelling. Klasse van De Vrolijke Engel
- Anneke
Mooie lotuslichtjes in een goede doos verpakt. Ze zijn prachtig aangekomen en mooi
- Liesbeth Kraak
Met grote zorg ingepakt. Blij met gekochte artikelen. Telefonisch contact gehad, erg vriendelijk te woord gestaan. Heel bijzonder.
- Ellie van Hoof Boesten
Fijne website Goede service