Zo persoonlijk! Kreeg kaarsenhouders keurig verpakt met handgeschreven kaartje en beschrijving. Heel bijzonder.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- anna hamelink
- Nel De Waal
Leuke artikelen- leuke prijzen
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Jacobs
Ontzettend leuk en zorgvuldig ingepakt.
- Monika
Boven verwachting. Vlugge levering en ook nog lieve kleine attenties toegevoegd. Er wordt meegedacht ook via Whatsapp. Jullie stralen liefde en betrokkenheid uit.
- Wilma van Meer
Netjes en snel geleverd
- Liona
Behulpzame mevrouw. Dacht o.a met me mee over de verpakking, aangezien het een speciale gelegenheid was. Ik had gevraagd of het op een bepaalde dag bezorgd kon worden, daar hebben ze voor gezorgd, voor zover zij dat konden althans. Echt de moeite waard om bijv een leuk cadeau naar iemand op te laten sturen. Dit is een webshop die veel moeite voor haar klanten doet, je ook waardeert als klant. Vijf sterren van mij!