Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
CameraOccasion.com heeft 2938 5 ster reviews 2938
CameraOccasion.com heeft 408 4 ster reviews 408
CameraOccasion.com heeft 28 3 ster reviews 28
CameraOccasion.com heeft 8 2 ster reviews 8
CameraOccasion.com heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Nanny

    Afgelopen zaterdag een klein uurtje in de auto gezeten om de lens Canon 10-22/3.5-4.5 USM op te halen die ik had gereserveerd. Vriendelijk ontvangen met een kop koffie en een goed gesprek. Goede service en adviezen. Ik zou het iedereen aanraden / adviseren en kom graag nog eens terug. Nanny Klunder, Gouda

  2. Uw naam

    Afgelopen zaterdag een Canon 24-105mm f4.0 objectief uit de l-serie aangeschaft. Prima geholpen goede service en de prijs was goed. Helemaal toppie, volgende keer ga ik gewoon weer terug. Harald Kouseband

  3. Hoe zou je CameraOccasion.com beoordelen?

  4. Vermeulen

    Na scherpe onderhandelingen ;) over een nikkor 50 1.4 werd ik zeer hartelijk onthaald met koffie. Er werd uitgebreid de tijd voor mij genomen. Ik rijd vaker om naar de charmante en vakkundige dames van camera en occasion! E Vermeulen, Amersfoort

  5. Joost

    Ik heb een flinke reis gemaakt om bij deze winkel een Canon 6D te kopen. De prijs was goed, de service was goed en de camera doet het ook goed. Ben helemaal tevreden weer terug gereisd. Net als anderen inderdaad ook een kop koffie op en rustig de camera kunnen testen. Mochten ze in de toekomst weer iets hebben dat ik nodig heb, dan kom ik zeker weer!

  6. Randy

    Langs geweest om mijn oude apparatuur om te wisselen voor een objectief. Ik heb er een eerlijke prijs voor gekregen en ben uiterst blij met mijn nieuwe objectief. Omdat ik langs kwam tegen bijna sluitingstijd hoopte ik niet dat ik haastig geholpen werd. Ben uiterst behulpzaam en in alle rust geholpen onder het genot van een kopje koffie. Hierdoor zal ik in de toekomst zeker terugkomen.

  7. T.Groothedde

    Ik kom voor informatie over lenzen en word meteen hartelijk met een bakje koffie ontvangen. Nou en koffie leut als ik ben voel ik me meteen op mijn gemak. Fijn dat je ergens heen kan voor advies en je aankoop kan voelen en zien.(uitproberen). Ik vond het toppie en denk dat als ik nog eens wat nodig heb het de rijstijd meer dan waard is. Bedankt.