Naast een snelle levering, zeer tevreden over de uitstraling en kwaliteit van de kast. Zeer tevreden!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sabrina
- Sylvia
Ondanks alle tegenslagen hebben de medewerkers ervoor gezorgd dat de kast toch nog geleverd werd. Super inzet! De kast is prachtig en een mooie toevoeging.
Hoe zou je Rootsmann beoordelen?
- Tanja
Veel beloofd, weinig nagekomen. Aan het lijntje gehouden. Na veel communicatie. Uiteindelijk na 9 maanden het kastje ontvangen, maar in de verkeerde kleur. Ik laat het erbij.
- Jo De Backer
Na even geduld te moeten hebben is alles goed gekomen. Bedankt Rootsmann team om toch alles op alles te zetten voor ons
- Geertje
Na veel moeite eindelijk mijn mooie nee classic zwart ontvangen. Wat een leuk bedrijf en wat een super service. Heel erg bedankt voor alle moeite.
- Jan Brand
Zeeeeeer tevreden met zowel de levering als de kwaliteit van ons lockerdressoir en onze steigerbuis werktafel!