Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2026 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Rootsmann heeft 863 5 ster reviews 863
Rootsmann heeft 111 4 ster reviews 111
Rootsmann heeft 11 3 ster reviews 11
Rootsmann heeft 7 2 ster reviews 7
Rootsmann heeft 13 1 ster reviews 13

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Agnes van Gameren

    Enorm blij met mijn Rootsmann kastje. En enorm blij met alle moeite die het bedrijf heeft gedaan, ondanks hun moeilijke tijd, om het kastje alsnog bij mij thuis te bezorgen. Ik vind het een topbedrijf met geweldige meubels. Ik ga in de toekomst zeker weer wat bestellen.

  2. Marieke

    Wij zijn erg blij met de mooie kast, tevens snelle levering. Nadeel vonden wij wel dat we niet zijn gebeld zoals in de ontvangen mail werd gezegd maar de doos door de bezorger onder de carport is geplaatst.

  3. Hoe zou je Rootsmann beoordelen?

  4. Wietske Boer

    Dit is de 2e x dat ik een product bestel bij Rootsmann. De 1e x ging prima met goede duidelijke levering op afgesproken tijd. De 2e x werd het geleverd niet comfort afspraak die gedaan was via de mail. Kreeg ik ook een verkeerd product. Deze had direct mee retour gekunt als de courier mee had geholpen in huis zoals in de mail was toegezegd. Uiteindelijke meerdere mails gestuurd. Meerdere keren geproberrd te bellen, geen gehoor. Maar via de telefoon uiteindelijk alles kunnen regegelen. Een flauw excuses kreeg ik doordat er gezegd werd "O ik wou net de mail behandelen", geen sorry dus. Ik ben dit niet van Rootsmann gewend. Uiteindelijk toch een retourlabel opgestuurd gekregen en mijn nieuwe product is onderweg... daar heb ik nog wel genoeg vertrouwen in.

  5. Ria van Keulen

    Ik heb bestelling van kastje in januari geplaats, kreeg ik later bericht dat het bedrijf het niet meer ging redden door alle problemen van corona verschepping van produkten ed. Na steeds goed geinformeerd te worden kreeg ik bericht dat ze gingen proberen een doorstart temaken !! En nu 9maanden verder is hun dat gelukt en krijg ik volgende week als nog mijn kastje!! Hierbij wil ik jullie bedanken en veel succes wensen met de doortstart en is mijn geduld zeker beloond.

  6. marco

    in januari/februari 3 kasten besteld, na enig mail verkeer te horen gekregen dat deze in juni bezorgd zouden worden. Nu 8 juli nog steeds niets gehoord op mail en ook het terugbellen zoals een telefonisch bericht meld, gebeurt niet.

  7. Sietse Baars

    Mooie kasten, snel geleverd.