• Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Hulzenvullers heeft 849 5 ster reviews 849
Hulzenvullers heeft 159 4 ster reviews 159
Hulzenvullers heeft 24 3 ster reviews 24
Hulzenvullers heeft 19 2 ster reviews 19
Hulzenvullers heeft 22 1 ster reviews 22

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Mortier Ann

    Perfecte levering gehad

  2. Ontevreden klant

    Zeer ontevreden over de service van hulzenvullers. Mijn apparaat was kapot gegaan en dit viel nog in de garantie, dus heb ik hem terug gestuurd om te laten repareren. Echter na 2 weken had ik nog steeds geen ontvangstbevestiging ontvangen en heb ik contact opgenomen met hulzenvullers. Hierbij werd mij verteld dat mijn pakket nooit bij hun was aangekomen. Wat vreemd is aangezien ik een track en trace code had waar ik precies op kon zien op welke datum hij is afgeleverd. Inmiddels weer een week later had ik nog steeds niks gehoord en heb ik contact op genomen met postNL en via hun een klacht weg gelegd. Na enkele dagen verscheen er ineens een mail van hulzenvullers dat het pakket in goede orde ontvangen was. Inmiddels 2 maanden later als dat ik hem verstuurd had is het apparaat terug gekomen, echter zonder de stekker.... Deze is binnen 1 dag nageleverd, hierbij waren ze wel snel. Al met al een verschrikkelijk slechte ervaring met hulzenvullers gehad.

    Reageer
  3. Hoe zou je Hulzenvullers beoordelen?

  4. Jaap

    Ik heb mijn vrouw verwend met deze geweldige hulzenvuller. Zij is uitermate content met het snel geleverde product. Goed gevulde hulzen en makkelijk te bedienen (Spierproblemen).

  5. Moonen Jozef

    Bestelling vlot verlopen en goed ontvangen . ik ben zeer tevreden over hulzenvullers

  6. Seger

    Ik bestel 2 dozen 1 zilver 1 rood en betaal die per omgaande. Na vijf dagen wordt alleen de zilveren doos bezorgd. Ik bel meteen met uw 06. Omdat er niet wordt opgenomen spreek ik een bericht in. Ik leg uit dat ik slechts 1 doos heb ontvangen. Ik geef ook het bestelnummer op. Maar wordt nadien niet terug gebeld of gemaild Conclusie Ben dus voor 1 doos belazerd!

    Reageer
  7. Wouter D

    Door incorrecte stock was product niet voorradig, ter compensatie mooi cadeautje erbij gekregen. Communicatie kan iets vlotter. Aangeboden product is top! Verpakking was zorgvuldig en dus zeker geen klagen! Eens terug op stock ging het snel, en kon ik genieten van mijn nieuw apparaat.