Inktcartridges besteld, helaas de verkeerde, dus dat kost mij 4,25 euro aan retourkosten, zo niet van deze tijd. Plus de nieuwe cartridges die ik opnieuw besteld heb van het huismerk zijn echt van slechte kwaliteit. Eens maar nooit meer dus.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- D
- Blue Ocean
Ik heb voor 22 uur 2 inktcardridges voor mijn Epson SX128 besteld, de volgende dag liggen ze al in brieven bus....De inktcardridges even vervangen en..alles goed !! kan gelijk documenten uitprinten zonder testen!! Super.!! Ik ben tevreden!! Tot volgende bestelling
Hoe zou je Alleeninkt.nl beoordelen?
- niek janssen
gisteren besteld, vandaag in huis.prima kwaliteit. komen de afspraken altijd na.
- Ben
Ik heb al enkele maanden de huismerkpatronen Canon 520/521 met chip in gebruik. De kleuren zijn prima en ook de opgave van de inkthoeveelheid is juist. Nog geen storing gehad. Conclusie: uitstekende kwaliteit voor een bijzonder lage prijs.
- Bart Kleiman
Van mij een 10. Doordat ik in de buurt woon is het voor mij handiger mijn benodigde inkt cartridges te halen in plaats van online te bestellen en vervolgens te laten sturen. Bij binnen komst valt direct op dat dit een keurig net bedrijf is met vriendelijke behulpzame mensen en bij ervaring prima service.
- van Sluis
Prima , besteld en de andere dag geleverd. Keurig verpakt en prima kwaliteit inkt