Zeer goede service, zeer correct kwestie van betalingsmogelijkheden, had eerst 2 maal verkeerd betaald en geld terug ontvangen, chapeau daar voor af, dan goede betaling uitgevoerd en binnen de twee dagen bestelling afgeleverd op het aangeduide adres. Dat het moesten allemaal zulke instellingen zijn, kwestie van werkmethoden, nogmaals mijn goed er voor af.02
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Naessens Georges
- Kitty Molenaar
Ik kwam er achter dat ik verkeerde inktpatronen had besteld. Na het versturen van een mail kreeg ik direct reactie of ik ze al gebruikt had.... Ik had er 1 opengemaakt maar kwam er toen achter dat ze niet paste. U kunt ze retour zenden dan krijgt u de juiste. Ook krijgt u geld terug omdat de juiste patronen voordeliger waren... dat was hun antwoord. KLANT IS KONING! WAT EEN SUPER SERVICE. Kan iedereen ze aanbevelen!
Hoe zou je Alleeninkt.nl beoordelen?
- Robert
Goede en snelle service en een heerlijke drenthse snack voor tijdens installatie van de nieuwe printer :D:D
- Jean
klein probleem gehad met de rekening.ik heb gemaild en probleem is heel netjes verholpen!
- swiffer
In oktober 2 sets inktpatronen besteld voor een Epson printer. Na 2 maanden ontdekt dat de levering niet helemaal goed was gegaan: de zwarte patronen waren goed maar de andere drie geleverde kleuren waren van een ander type (order pick fout). Na telefonisch contact en zonder gezeur zijn de juiste patronen direct kosteloos nageleverd. Zowel prijstechnisch als kwalitatief uitstekende patronen. Echter: fouten voorkomen is beter dan deze genezen want een dergelijke fout verwacht je niet en leidt ook daarom tot een hoop ergernis. Desondanks, vanwege de sublieme service+prijs- en kwaliteitsverhouding een aanrader wat mij betreft.
- Dennis
Fijne klantenservice welke je echt wil helpen zonder commerciële verkooppraatjes. Erg snel geleverd en ze werken prima!