Omdat ik de pak nog niet hebben 2 keer geweest en de pakken is nog niet op de post
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Duarte Elisabete
- Ada
Heel tevreden
Hoe zou je T-shirt Plein beoordelen?
- Francisco Mumoz
Goede service en snelle levering wordt waar gemaakt.
- Axel van Capelle
Snelle levering, goede maten.
- W.J.M. Spermon
Snel, correct en goedkoop
- Dick Kroon
Perfecte T-shirts met een diepe V-hals! Deze review had UITSTEKEND kunnen zijn, als T-shirtplein ze had verpakt in een bubbeltjes-enveloppe i.p.v. een grote doos. Nu moest ik er de buurvrouw voor lastigvallen, omdat het niet door de brievenbus paste en ik zelf niet thuis was om het aan te nemen..... ;-(