Ik kreeg na 2 dagen een smsje dat de shirts waren verstuurd. relatief, in het huidige digitale klimaat, vind ik dat te lang duren. waarom niet de volgende dag? Buiten dat heb ik nog steeds niks ontvangen, we zijn inmiddels een week verder.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janssen
- J Gierkink
Een eenvoudige manier om makkelijk en snel goede t shirts te bestellen die ook snel worden geleverd
Hoe zou je T-shirt Plein beoordelen?
- Fred
Vrijdagmiddag bestellen, zaterdagochtend binnen. Prima.
- jeroen
snel en leuk smsje bij verzending goederen
- Ed de jong
Goed
- Johnny B.
Na de makkelijke bestelling en betaling online, snelle levering met bevestiging per sms dat de bestelling ontvangen was en dat bestelling binnen twee werkdagen geleverd wordt. Prima service en een volgende keer bestel ik graag weer.