Voor het eerst besteld bij T-shirtplein. De prijs en het aanbod sprak mij aan. Toen ik een dag later een vrolijke sms ontving dat de T-shirts verpakt en verstuurd waren en dat zij er een borrel op hebben gedronken moest ik glimlachen. Ik heb het aan mijn salesteam laten lezen als voorbeeld van het verrassen van de klant. De shirts kwamen in twee aparte pakketjes aan wat wel onhandig en minder duurzaam was. Verder goede shirts en snelle service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hans Baggerman
- AH van Schie
hele goede ervaring supersnel geleverd en goed kwaliteit
Hoe zou je T-shirt Plein beoordelen?
- Michiel
Snelle levering,perfect,erg tevreden.
- jan witting
Prima
- Pieter Krels
Vlot geleverd!!
- J
Voldoet aan verwachtingen