Artikel prima . De boer fantastisch alleen DHL waardeloos 3 dagen wachten ga volgende wel weer even naar stadskanaal rijden halen we het hebben we het dezelfde dag nog
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- hillie
- Van
wij hebben niets besteld of geleverd gekregen
Hoe zou je Reclycar de Boer beoordelen?
- Eddy Jansen
Super service en hele snelle levering echt heel blij mee!
- Taco
Zeer snelle reactie, en mee denken toen er door mij iets in het bestel proces mis ging
- De alfa man
Snel geleverd voor een nette prijs !
- Adrie
Alles was soepel gelopen