Lidmaatschap ingetrokken

Lidmaatschap ingetrokken sinds 2019, wegens voldoet niet aan eisen

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
https://www.spaarbikes.nl heeft 31 5 ster reviews 31
https://www.spaarbikes.nl heeft 2 4 ster reviews 2
https://www.spaarbikes.nl heeft 1 3 ster reviews 1
https://www.spaarbikes.nl heeft 2 2 ster reviews 2
https://www.spaarbikes.nl heeft 14 1 ster reviews 14

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Cremers

    1 STER IS NOG TE VEEL! Ten eerste werd de fiets met lichte beschadigingen geleverd waar ik geen melding van gemaakt heb. Toen de voordrager niet pastte door een productiefout heb ik contact opgenomen via de e-mail. Na 3 dagen maar eens gebeld en toen werd er vermeldt dat de e-mail niet was binnengekomen. Na contact werd er een nieuwe voordrager opgestuurd. Toen deze binnenkwam was het de verkeerde en het was de verkeerde kleur. Alweer contact opgenomen waarna vermeld werd dat er maandag contact met me opgenomen zou worden. Maandag maar zelf contact opgenomen aangezien ik niks hoorde waarna mij vermeld werd dat zijn collega vrij had en hij mij niet kon verder helpen. Dinsdag maar zelf contact opgenomen waarna mij na onderhands 2 weken verteld werd dat de originele drager niet geleverd kon worden maar alleen een universele drager. Aangezien deze informatie meteen meegedeeld had kunnen worden heb ik besloten de fiets terug te sturen. Daarmee was het verhaal nog niet afgedaan. Er werd mij verzocht een retourformulier op te sturen. Ik heb deze via de site en op een reactie van een vorige mail gezet. Na drie dagen maar weer gebeld aangezien ik geen reactie kreeg. Er werd opgenomen met ‘een moment alstublieft' waarna na 7 minuten stilte de verbinding werd verbroken! Maar weer teruggebeld en de werknemer die ik toen aan de lijn krijg wist hier niks van. Toen maar uitgelegd dat ik een reactie op de retouraanvraag verwacht werd mij weer verteld dat er niks was binnengekomen terwijl deze via zowel de site als een reactie op een vorige mail gestuurd was. Onderhands is het duidelijk wat het standaard excuus is voor het niet reageren op de mail. Aan de telefoon ging meneer kijken en wat bleek de mail was inderdaad toch binnengekomen en zijn collega zou het meteen regelen. 2 uur later krijg ik tot mijn grote verbazing bericht van DHL dat er een pakket naar mij onderweg is. Hoe ongeloofwaardig het ook is maar waarschijnlijk werd er weer een drager naar mij opgestuurd. De dag erna maar meteen gebeld waarna mij eindelijk het retourformulier gestuurd werd. Nu de fiets is teruggestuurd kom ik er ook nog eens achter dat ze niet eens de bestelde fiets hadden opgestuurd maar een andere soortgelijke serie met een voordrager van de bestelde fiets. Kortom probeerde ze me een goedkopere fiets met een universele voordrager aan te smeren. Het contact gedurende de hele bestelling is buitengewoon slecht verlopen en helaas heb ik buiten het telefonisch excuus wat ik ontvangen heb na deze review geen goed woord over voor Spaarbikes.

    Reageer
  2. Tom Dubbelman

    Verleden week een bestelling gedaan bij spaarbikes. Tot nu toe niets ontvangen helaas. Komt dit ooit goed??

  3. Hoe zou je https://www.spaarbikes.nl beoordelen?

  4. Chantal

    1 ster is nog teveel, helaas moet ik er 1 aanklikken. Onlangs mijn bakfiets hier besteld, maar wat een ellende. Ten eerste wordt er nergens op gereageerd. De fouten die ze hebben gemaakt, waar ik melding van maak, wordt niet op gereageerd. Telefonisch zijn ze niet meer te bereiken. De fiets die ik heb besteld, is een totaal andere als die ik geleverd heb gekregen. Op de site staat dat het rijklaar wordt afgeleverd, maar er ontbreken onderdelen en sommige dingen zitten niet eens vast. Het stuurfoam is beschadigd, er zit een gat in. Krassen zitten erop. De afmetingen van de bak die op de site staan, kloppen niet. Ik heb deze maten doorgegeven om een nieuwe huif te laten maken, de nieuwe huif past niet!! Er klopt echt niks van. De huif die meegeleverd wordt, hoort vast te zitten met elastieken, deze zitten er niet bij. Ik kan niks met deze huif. Ook de levering klopte niks van. Toen ik de 1e keer belde, zou de fiets de dag erna komen. Einde die dag gebeld, nee mevrouw ze komen maandag rond 14.00u. Uiteindelijk is de fiets op woensdag geleverd, ipv de vrijdag ervoor. Afspraken maken is ook niet hun sterkste kant. Er staan meerdere slechte reviews van deze webshop. Ik gaf ze het voordeel van de twijfel, helaas heeft dat een hoop ellende opgeleverd en ik ben mijn geld kwijt.

  5. Hannie

    Geweldig bedrijf! Goede communicatie, snelle levering en zeer vriendelijk personeel! Een echte aanrader.

  6. Bart-Jan

    Ik ben heel tevreden met Spaar Bikes. Goede/vriendelijke verkoper met ervaring, kennis over zijn fietsen op de zaak. Ik heb nadat ik mijn fiets heb afgerekend ook nog een kettingslot ontvangen van de verkoper. Ik ben hier erg tevreden over. Spaar Bikes is een aanrader.

  7. Jessica de Lima

    Nieuwe elektrische fiets gekocht voor zeer goede prijs. Vriendelijk en goed geholpen in de winkel. Na mijn bestelling kon ik een aantal dagen later mijn fiets ophalen helemaal afgemonteerd en wel. Ik zou zeker aanraden hier naar binnen te gaan als je een nieuwe fiets nodig hebt!!!