Ik heb eind augustus een Altec Classic bij Spaar Bikes besteld. Na drie dagen werd de fiets thuisbezorgd. Bij het monteren van de fiets bleek dat de voordrager beschadigd was er een onderdeel miste bij de trapas en dat er roest zat op het achterspatbord. Dit alles dezelfde de dag via email doorgegeven aan Spaar Bikes. Hierna nog drie maal een email gestuurd maar op geen enkele email een reactie gekregen. Daarna tweemaal het vaste telefoonnummer gebeld echter die was constant in gesprek. Toen het 06 nummer gebeld, dit werd wel opgenomen. Besproken wat het probleem was blijkbaar was de email wel aangekomen want er werd gevraagd of er foto's waren gestuurd over de gebreken. Volgens werd er toegezegd dat er een nieuwe voordrager en het onderdeel voor de trapas opgestuurd zou worden. Nu, drie week later, nog steeds niets ontvangen.
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2019, wegens voldoet niet aan eisen
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Drachten
- Håkon
Ik heb op 10-10 een fiets besteld bij Spaar Bikes. Ik heb de fiets vandaag ontvangen, ziet er keurig uit. Mooie fiets voor een scherpe prijs. Ik ben tevreden.
Hoe zou je https://www.spaarbikes.nl beoordelen?
- Maarten
Goede fietsenzaak met aandacht voor de klant. Scherpe prijzen en goede kwaliteit. Ik ben zeers tevreden! Zeker voor herhaling vatbaar!
- roelofs
ben nog druk bezig om alles goed recht te zetten. 2300 euro uitgegeven voor een verkeerd in elkaar gezette zeer onveilige bakfiets waar kinderen in vervoerd worden! ken mensen die floggen en veel volgers hebben , verdienen op deze manier geen klanten meer!!
- Rutten
Fiets was wel snel geleverd. Maar er miste echter een montagehandleiding, stekkertjes voor het aansluiten van de dynamo en achterlicht EN er zat vogelpoep op de bijgeleverde krat. Tijdens telefonisch contact (waarbij overigens alleen het 06 nummer werd beantwoord) werd mij op een niet klantvriendelijke manier medegedeeld dat dat het risico is van online bestellen...... De uiteindelijk beloofde nalevering is nooit gekomen. Er komt een moment dat ook ons andere kind een grotere fiets nodig heeft, maar die gaan we zeker niet bij Spaarbikes bestellen. Al is het maar om hun onvriendelijke manier van het afhandelen van een klacht en het niet naleven van afspraken.
- Roger Bhoelai
Ik heb in mei dit jaar een fiets besteld in een winkel , tot vorige week na veel bellen ect niks ontvangen.Ik heb ze gezegd dat ze er maar zelf op mogen fietsen en dat ging heel soepel en dat zegt wat van de winkel zelf.. Dus bij Spaarbikes terecht gekomen. Ze hadden een soortgelijke fiets op voorraad , deze bestel op 04-09 en na een paar uur gebeld of ze de bestelling hadden ontvangen. Dat hadden ze en het zou woensdag al geleverd worden. Ik gevraagd of het vrijdag 07-09 geleverd kon worden, was geen probleem. Vrijdag gebeld hoe laat de levering zou plaats vinden , kreeg een track en trace . Is netjes rond 15 uur geleverd. Zaterdag de fiets in elkaar gezet . Alles klote zonder schade alleen zat er een gaatje in de zadel . Morgen wordt er een nieuwe geleverd en ik heb al een track and trace ontvangen. Fiets ziet er goed uit, degelijk materiaal. Ik wil iedereen Spaarbikes aanraden , zeer goede service en snelle levering. Had ik eerder moeten doen. PS . dezelfde fiets staat op andere sites voor 150 euro duurder. Geen idee hoe dat kan. Spaarbikes helemaal TOP maximale score