Ik heb een Vogue Elite besteld, op dinsdag 27 maart. Vervolgens contact opgenomen over de levering en tijd. Ik ben hierin keurig geholpen, vriendelijk, maar ook beleefd. Vervolgens heb ik mijn fiets, meteen de dag daarna ontvangen. Ik ben super tevreden, aanrader voor iedereen!
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2019, wegens voldoet niet aan eisen
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joost van de Vliet
- Storm
Aardig personeel, goede kwaliteit fietsen, goed bereikbaar met OV, goede prijzen. Superchill
Hoe zou je https://www.spaarbikes.nl beoordelen?
- Anoniem
Slecht, slecht ,slecht!, Beschadigd fiets gekregen, foto’s verstuurd, mails geschreven, waar niet 1x is op gereageerd! Pakket moesten we zelf bij DHL den haag halen, was niet bezorgt! Was de hele dag aanwezig! Klacht ingediend! Ze gooide het op hun nieuwe website dat ze geen mail hebben ontvangen. Zelfs mijn nieuwe mail, over de kettingslot en fietskrat via hun nieuwe site reageren ze niet eens! Gebelt ze zouden een fietskrat en kettingslot opsturen, nu bijna een maand geleden , niks ontvangen! Weer gebelt gevraagd waarom ik nog niks heb ontvangen, antwoord= oooo mevrouw vergeten! Zo slecht en onprofessioneel ! Nu zegt hij mevrouw ik ga het vandaag op de post doen dan heeft u het morgen in huis en of maandag! Nou ik reken nergens meer op en zal deze winkel ook totaal niet aanraden. Ik geef liever wat meer uit , bij een goeie professionele fietsenwinkel. 😡😡😡😡
- Andrea Bronkhorst
Heel blij met mijn zoontjes nieuwe cruiser fiets...en anders hij wel. Goede prijs, snelle en vriendelijke levering.
- Marlène ( Lelystad )
Vorige week woensdag 4 oktober een fiets online besteld bij Spaarbikes , onder rembours , met als vermelding die fiets op 11 oktober te willen ontvangen , echter die datum was verkeerd doorgegeven, het moest 10 oktober zijn . Vorige week vrijdag een mailtje gestuurd met het verzoek om op de juiste datum de fiets te laten bezorgen . Omdat ik nog geen antwoord kreeg op mijn mail , heb ik gisteren naar Spaarbikes gebeld en uitgelegd dat wij de fiets eigenlijk vandaag thuis bezorgd wilden hebben . En dit was helemaal geen probleem ; de fiets hebben we vandaag netjes om 12.45 u ontvangen . Natuurlijk zijn wij heel tevreden over de service en de fiets ! Mooie mountainbike precies zoals die afgebeeld is op de site ! Spaarbikes, we zijn super blij en ons kind is dolgelukkig !
- M.Hoek
Erg tevreden Erg tevreden, goede voorlichting in de winkel. Snelle dienst en de fiets was mooi en goed afgeleverd! Volgende fiets koop ik weer zeker bij spaar bikes