Heel erg tevreden, fiets voor een goede prijs ontvangen, en perfecte service! Aardige verkoper, met gevoel voor humor.
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2019, wegens voldoet niet aan eisen
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Juan Gaviria
- Wendy
Eergisteren een fiets besteld, gisteren ontvangen. helaas met veel beschadigingen. Vandaag omgeruild voor een mooier en iets duurder model en gratis slot erbij. Topservice, kan deze winkel aan iedereen aanraden.
Hoe zou je https://www.spaarbikes.nl beoordelen?
- Meijering
Gisteren heb ik een vouwfiets besteld. Vandaag heb ik netjes op afspraak de fietsen binnen gekregen. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Zeker aan te raden!!!!
- Nathalie van Alphen
Op de website staat: Binnen 24 uur geleverd. Op donderdag heb ik besteld, op vrijdag gemaild om te informeren naar de bezordatum/tijd, deze stond namelijk niet in de bevestigingsmail, geen reactie. Vervolgens na het weekend gebeld en er werd niet opgenomen, nog een keer proberen, geen reactie. Dus maar ingesproken of ik terug gebeld kon worden, geen reactie. Krijg ik laat in de middag ineens een link om mijn bestelling te volgen. De volgende dag werd de fiets (en krat) geleverd. Echter ontving ik een andere fiets dan ik besteld had. Hij leek er wel op, maar het was een volkomen vreemd merk en het voorspatbord was beschadigd. Ik heb direct gebeld en de medewerker zou me binnen een half uurtje terug bellen...hij ging het even nakijken. Na een uur heb ik zelf terug gebeld maar geen reactie. Vervolgens heb ik ingesproken dat ik graag wilde dat de fiets en krat werd opgehaald en ik mijn geld terug wilde. Wordt ik terug gebeld en krijg te horen dat ik deze fiets mag houden en dan € 30 korting krijg of ze halen de fiets op en dan kreeg ik donderdags de fiets die ik wel besteld had want die was er nog 1. Ik koos voor de laatste optie. Heb al mijn afspraken geannuleerd voor die dag. Krijg ik woensdagavond een mail dat ze de fiets toch niet hadden en ik deze verkeerd geleverde fiets mocht houden met €40 korting of ze kwamen de fiets halen en ik kreeg mijn geld terug. Ik koos wederom voor de laatste optie. Vrijdags (weer allerlei afspraken af moeten zeggen hiervoor) kwam GLS de fiets en krat halen en mijn geld zou op maandag weer op mijn rekening gestort worden. S'maandags, laat op de middag krijg ik een mail dat ze alleen de krat hebben ontvangen van GLS en dat de fiets nog niet binnen was ?? In de mail zat ook een link waarmee ik het traject kon volgen van de fiets. Die was echter volgens GLS al afgeleverd. Dus ik heb weer gemaild, dat ik gezien heb dat de fiets er al moet zijn. Uiteindelijk krijg ik dinsdags eindelijk mijn geld overgeboekt. Belachelijk dat dit zo moet gaan en dat we na anderhalve week op en neer bellen en mailen alles geregeld hebben. Ik had echt het gevoel dat ze probeerde mij een fiets aan te smeren, die veel leek op de door mij bestelde fiets maar duidelijk van minder kwaliteit en onbekend merk was. Volgens hun was deze fiets veel beter en hij roeste minder, en ik kreeg hem nu zelfs voor minder! Het is een wazige bedoeling en er wordt na zelf veel actie te ondernemen pas iets voor je gedaan. De telefoon word niet opgenomen als je na een paar keer met nummerherkenning aan belt. Ik had er een hard hoofd in dat het nog goed zou komen, Gelukkig is het met een sisser afgelopen maar aan klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid moet dit bedrijf nog heel hard werken! Zo ga je niet met je klanten o9m.
- Ste
Op zoek naar een goede, betaalbare fiets voor onze zoon die naar de middelbare school gaat, lieten we ons oog al snel vallen op een leuk model van Vogue. Eén nadeel: dat stond overal aangeboden in een uitvoering zonder versnellingen. Doorzoeken bracht ons bij Spaarbikes.nl, die de gezochte uitvoering wel op de site had staan, voor een ongekend scherpe prijs... en de fiets (na enige onduidelijkheid over de levering) twee dagen na bestellen/betalen daadwerkelijk bij ons thuis kwam bezorgen, volgens mij met eigen vervoer ook nog! Helemaal te gek dus. Toen de volgende ochtend bij montage bleek dat de beloofde dubbele standaard ontbrak, is deze na een telefoontje hierover meteen door spaarbikes.nl nagestuurd. Kortom: terwijl wij inderdaad (be)sparen, spaart spaarbikes.nl kosten nog moeite voor goede service! Top
- sabine
Een fiets via de site besteld die voorradig was volgens de website en man van de zaak zelf. Er liep iets mis met de leveringsdatum. Hier werden we in een korte summiere email over geinformeerd. Zelf achter dingen aan moeten bellen en mailen. Na doorvragen via email..geen respons. En telefoon werd niet meer opgenomen. Bij levering bleek er een heel andere fiets in te zitten ( weliswaar zelfde maat, specificaties en prijs, maar totaal ander merk en kleur). Ik krijg de winkel niet meer aan de lijn en email wordt niet beantwoord.