Heel vriendelijke service ,zeer tevreden met de fiets!
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2019, wegens voldoet niet aan eisen
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Aurelia Cornelis
- Ron Vercammen
Ik was specifiek op zoek naar een betaalbare Belt-Drive. Bij toeval kwam ik deze fiets tegen op marktplaats. Heb gelijk gebeld en werd vriendelijk ter woord gestaan. De fiets was voorradig en hij kon op mijn verzoek Vrijdags thuis worden bezorgd in Helmond. Jammer genoeg ging dat niet goed. De volgende dag ontving ik een mail dat zij na het weekend de fiets zouden sturen, plus een verlichtingsset, bagagedrager en een kettingslot. Maandag ontving ik een mail van de bezorgdienst dat ze de volgende dag langskwamen. Dinsdag werd de fiets bezorgd. Perfect ingepakt in een grote doos. Het in elkaar zetten ging moeiteloos. Zelfs het gereedschap zat er bij! Ik hoefde alleen maar het stuur, het voorwiel en het spatbord te monteren. Daarna alles oo de goede hoogte gezet en ik kon fietsen. Het is een hele mooie fiets, gebouwd van degelijke materialen en een prachtige bruin/brons metallic kleur. Ik moet zeggen dat ze er in het echt veel mooier uitziet dan vanaf een foto. De fiets rijdt geruisloos en is superlicht. Het lijkt of je met minder inspanning meer kracht zet dan wanneer je een ketting aangedreven fiets rijd. Schakelen gaat soepel en de remmen reageren vlot en zonder bijgeluid. Ondanks de kleine framemaat kan ik er met mijn lengte (188cm) prima op fietsen. Dezelfde middag nog kwam er een tweede bezorgdienst met de beloofde extraas. Mijn argwaan was na het fietsen al verdwenen. Na de ontvangst van het tweede pakket nam ik het mijzelf bijna kwalijk dat ik even had getwijfeld aan de integriteit van deze verkoper. Nu ben ik er heel blij mee. Een mooie naked bike met beltdrive, versnellingen en superdikke banden, voor een prijs waarvoor er absoluut geen andere voor te vinden is. Ik wil hierbij Spaarbikes Den Haag hartelijk bedanken voor deze topfiets en zeker voor hun geweldige service! Ik kan ze bij iedereen van harte aanbevelen!
Hoe zou je https://www.spaarbikes.nl beoordelen?
- Massimiliano d'Anorre
Erg tevreden over de manier van service, ik werd erg vriendelijk geholpen, en de fiets is ook mooi voor een prima prijsje.
- D Chantal
belle boutique de vélo avec un personnel enthousiaste et polyvalent. Sont toujours prêts à penser si l'on veut penser à une solution bouchées à un problème. Je les recommande à tout le monde!
- Anne Boogaard
Zeer tevreden! Elke keer erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Fiets was netjes afgemonteerd en keurig verpakt. Mijn dochter is er ontzettend blij mee!
- Javier
Ik ben erg tevreden met de manier waarop ik ben geholpen afgelopen zaterdag. Erg vriendelijk personeel en kreeg korting op mijn fiets.