Bedankt voor de snelle levering, zeer tevreden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellen hayen
- van der Walt
netjes verpakt, super snelle service. Prima
Hoe zou je In Memoriam -Decoraties beoordelen?
- Maier leermann
Het pakket is goed aan gekomen,het was goed in gepakt
- Manon Thomassen
Ik had een urn besteld welke tijdens het transport beschadigd was geraakt, ik kreeg een keurige e-mail dat er een nieuwe was besteld en dat de levertijd iets langer zou duren. Prettige communicatie ik ben erg tevreden.
- Yvon
Er waren bezorgproblemen; pakje werd niet ontvangen. In Memoriam stuurde een tweede hanger met ketting. Het eerste pakje kwam toch boven water, dus 1 exemplaar teruggestuurd. Service en vertrouwen is uitstekend. Heel erg bedankt.
- Karin
Keurig verpakt thuisbezorgd, vond het sleutelhangertje wel erg klein en kan echt maar heel erg weinig as in. Wel een hoop geld voor zo'n klein hangertje hoe leuk ik hem ook vind. Maar al met al wel goeie en snelle levering