snel geleverd, goed verpakt en heel erg mooi
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- André
- Yvonne
Mooie messing urn besteld, het is vanaf een foto altijd moeilijk te beoordelen hoe deze in werkelijkheid is, maar de urn was precies zoals verwacht. We hebben de urn zelf opgehaald uit Groningen, zeer vriendelijk ontvangst, urn werd goed verpakt meegegeven.
Hoe zou je In Memoriam -Decoraties beoordelen?
- Danielle
Een heel mooi product! we kunnen nu voor iemand van wie we heel veel houden een kaarsje aansteken met foto erbij. Ook was het goed ingepakt. Het enigste minpunt is het reclamelogo. Dat had wel wat kleiner gemogen want het valt best goed op.
- Tamara
Super tevreden! Snelle handeling, goede prijs en met zorg ingepakt. In 1 woord super!
- monique
ik schrijf niet gauw een beoordeling, maar doe het nu graag. ik ben zeer tevreden. fijne webwinkel, nette prijs, afhandeling met bestellen vond ik zeer netjes en duidelijk gaan, snel geleverd en artikel was met zorg ingepakt
- Danielle Roovers
Heel tevreden. Zondag besteld en dinsdag al geleverd