Snelle levering,ik had een vraag via mail gestuurd dat is ook goed afgehandeld ik wou een fotolijst maar was uitverkocht volgens de web maar ze hebben mij goed geholpen zo dat ik de fotolijst toch kon bestellen,ik ben ze zeer dankbaar
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mary Vermeulen
- B.J.Posthuma-Kloen
Zeer snelle levering, keurig verpakt. Ben zeer tevreden!
Hoe zou je In Memoriam -Decoraties beoordelen?
- Jeanne
Snelle levering. Keurig verpakt !! En bestelde product is in het echt ook heel mooi .!! Reageren dezelfde dag op email. Dat gaf al goed gevoel. Helaas hebben we hunproducten nodig. Maar kan je Memoriam Decoratius aanbevelen.
- Melissa
Heel tevreden van mijn bestelling. Snel aangekomen in belgië (2 dagen). Zeer goede service via mail, ook dezelfde dag nog beantwoord. Kan alleen maar positief zijn. Hopelijk zijn de andere 2 er ook snel :)
- Lucy
Echt mooie spullen te koop. Supersnelle levering en mooi verpakt.
- Sandra leijen
Moest er om huilen. Zo mooi. Mooie urn en fotolijst besteld plus as hangertje. Zo goed en netjes verpakt en snel verzonden. Mijn broer gaat hier ook bestellen. Echte lieve mensen. Ook echt een aanrader.