Heel tevreden, wij hebben twee porseleinen waxinehouders aangeschaft met de donkere dagen aanbieding. Deze branden prachtig en zijn nog mooier dan op de foto! We deden een dagje Groningen en mochten deze ophalen, we zijn keurig ontvangen. Zullen zeker nog eens eens bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anna te Apeldoorn
- Ellie
Duidelijke website, snelle service, en geen verzendkosten! Het assieraad dat ik besteld heb ziet er erg mooi uit!
Hoe zou je In Memoriam -Decoraties beoordelen?
- Bart
Snelle levering. Je wordt op de hoogte gehouden via de mail hoe het met je bestelling verloopt. Erg tevreden over de mooie spullen!
- Tiny
snelle levering. zien er erg mooi uit. ben er blij mee
- Nadine Noomen
Heel tevreden, netjes verpakt, snel geleverd. Hadden alleen verwacht dat de reservoirtjes in de ashangertjes groter zouden zijn.
- Gea Jurjens
Zeer goed, uitstekend, zeker een 10+, zeer goede klantvriendelijkheid, kregen ook direct koffie aangeboden.