Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Douchezaak heeft 133 5 ster reviews 133
Douchezaak heeft 19 4 ster reviews 19
Douchezaak heeft 8 3 ster reviews 8
Douchezaak heeft 3 2 ster reviews 3
Douchezaak heeft 15 1 ster reviews 15

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Sander

    Door niet te focussen op verdediging middels zwakke en eenvoudig te ontkrachten argumenten, maar dezelfde tijd en kosten te investeren in klantvriendelijkheid en passende service.

    Reageer
  2. Patty

    Goede service en vriendelijk

  3. Hoe zou je Douchezaak beoordelen?

  4. Coen

    Goede service en een snelle levering!

  5. Geertje

    Heb een Isifix Arona 90×90 complete douchecabine bij douchezaak besteld en door een door hen aanbevolen monteur laten installeren. Cabine had bij bezorging al schade, scheurtje van enkele cm in hoek van de douchebak. Dit werd duidelijk toen monteur kwam om cabine te installeren. Op zijn aanraden scheurtje dicht laten kitten en toch geplaatst (het zat aan de achterkant en is nu dus niet te zien). Foto naar douchewinkel gestuurd, maar geen enkele financiële compensatie gekregen omdat dat alleen kan bij retour van producten die schade hebben. Cabine bleek van niet erg goede kwaliteit. Dag na installatie raakte slang aan achterkant van cabine al los omdat het mechanisme waarmee het vast zat zwak was. Monteur is nogmaals gekomen en heeft nieuw onderdeel moeten kopen om het steviger vast te maken. Daarna geen problemen meer gehad.

    Reageer
  6. Jenny

    24 februari bestelling geplaatst en betaald en na betaal en ontvangstbevestiging niets vernomen. Ik belde zelf na drie dagen, de kwart rond douchecabine en bak zouden vrijdag 1 maart geleverd worden maar niet in voorraad. Op 13 maart geleverd na wederom bellen en mailen maar de verkeerde douchebak vierkant ipv kwart rond.

    Reageer
  7. Koekoek

    Helaas was het badmeubel in december bij levering stuk. Het is nu half januari en na zelf meerdere keren contact opgenomen te hebben, nog steeds geen bericht gekregen van Marc en Coen over levering van het nieuwe meubel.

    Reageer