Echt super bedankt voor de geweldige taart!! Ze vonden de taart heerlijk! Precies zoals beloofd qua smaak ( ja ja ff geproefd natuurlijk), maar zeker ook visueel een plaatje. Daarnaast keurig verpakt, snelle flexibele verzending!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jamez
- Ditha
Mijn hond Wicky vindt haar taart echt heerlijk!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Sandy Van troost
Super leuk taartje en de honden vonden het heerlijk
- Anna Długajczyk
Lekker!!!
- Angelina
Netjes op tijd in huis en de taart zag er super mooi uit. Onze jarige vond hem heerlijk
- Angela Pinxteren
Alweer een heel leuk taartje en de hondjes vonden het lekker!