Order geplaatst op 5/11 voor levering 14/11. Bestelling werd verstuurd via GLS. Deze koerier zei dat we niet thuis waren wat niet correct is. Er werd ook geen bericht in onze brievenbus gelaten waar we de levering konden afhalen. Vandaag leverde GLS de taart bij de buren.. Te laat uiteraard want het feest was gisteren. Heel mooie taart maar toch heel ontgoocheld!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvonne
- Miriam Bruls
Het bestelde is niet geleverd door koerier. Dit vind ik zeer jammer. Was voorheen erg te spreken over de kwaliteit en levering. Nu weet ik niet of ik nogmaals een bestelling plaats.
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Patricia Kulowany
Goed geleverd, taart en pupcakes heel mooi en vielen heel goed in de smaak bij de honden
- Annelies
Super fijne service , ook voor speciale wensen !TOP
- Helene Andre
Al 5jaar op rij besteld voor de verjaardag van de hond. Telkens zeer tevreden. Deze keer gevraagd om de levering te vervroegen. Was geen probleem. Alles was tiptop in orde!
- Satodi
Nette levering... kwaliteit van de ballon is goed....ballon opgeblazen op de 16e...nu vandaag de 28e is de ballon nog steeds hard