Super! Altijd mooi verpakt en de hondjes vinden het geweldig
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cleo Dullaart
- Stephanie Deproote
Het was heel mooie en Nala vond het heel lekker
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- chantal
het is heel leuk bedacht zo’n taart en je zou verwachten dat ze het natuurlijk ook lekker vinden,alleen was dat nu niet het geval. ik heb het laten proeven aan 5 hondjes.ze vonden het allemaal niet lekker. beetje jammer.. het waren dure foto’s uiteindelijk🤣
- Sylvia
Mooie taart, hondjes waren er gek op. Taart zag er goed uit, maar geen 5 sterren omdat het toch best aan de prijs is.
- M.M
Heerlijke Woofins en prachtige taarten. En de service is zo geweldig.
- Tiny Coppens
Elk jaar bestel ik voor de jaarlijkse verjaardag van mijn hond en elke keer komt dit tijdig geleverd aan en is het product helemaal in orde en intact. Mijn hond is er dol op!