Mooi cupcake op tijd geleverd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Daisy V
- Anke Sneyers
Goede service, leuke keuzes. Het geeft mijn hond goed gesmaakt!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Caroline
Super leuke taartjes en de honden zijn er gek op!! Hun verjaardag is niet compleet zonder een taartje van doggi 🐾
- Sindy
1 klein minpuntje was dat je de foto zelf op je taart moet doen maar dat krijg je er zelf minder mooi op. Ik had gehoopt dat ie gewoon al klaar binnen kwam. Maar verder erg leuke taart en de hondjes hadden het zo op!
- Qiana
Heel lekkere taart. Deze kreeg ik op mijn verjaardag. Bananas smaak 😋. Jaantje lufs banana's. Liefde van de hond gaat door de maag. Mijn vrouwtje vond het zo lekker ruiken dat ze stiekem wilde proeven, maar uiteraard heb ik dat niet goed gekeurd. Hopelijk snel weer een taartdag, maar ik weet niet of ik dan de wortel of pompoensmaak krijg. Weet niet of worteltjes beter zijn zodat ik geen speklappie word, want ik wil uiteraard met mijn bijna 32 kg wel op schoot blijven liggen en niet weggestuurd worden. Dank u wel mw Barbara. Ook voor deze week voor mijn zieke vriendje zo snel te maken
- Tashira Rodriguez
Ik bestel al jaren taarten, cupcakes en koekjes voor mijn hond en ben altijd heel erg tevreden! Niet alleen ziet alles er prachtig uit, maar mijn hond is er ook helemaal gek op!