Erg leuk gemaakte donuts en cakje. Helaas lustte mijn hond ze allemaal niet😕 hij is héél kieskeurig.. Gelukkig andere hondenvriendjes er wel blij mee kunnen maken 😊
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bianca
- Nathalie
Levering was mooi op tijd en de jarige was blij met de taart ☺️ Voor herhaling vatbaar met volgende fotoshoot!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Jade
Ik heb een taart en cupcakes besteld voor m'n bulletje zijn 7de verjaardag. Mooie producten ontvangen en vooral ook lekker aan m'n hond zijn reactie te zien! Voor herhaling vatbaar!
- Evelyne Lerno
Yumi was super blij met haar verjaardagstaart 🥰🐾
- Josje
De bestelling was op tijd binnen en mijn hondje vond de taart super lekker! Bedankt!
- Gerdien Bolhuis
Taartje en donuts besteld. Ziet er geweldig uit en de hondjes vinden het lekker, wat het belangrijkste is natuurlijk. Op de door mij aangegeven datum is het keurig bezorgd. De verpakking is voor dergelijke producten prima! Veel kennissen hadden er nog nooit van gehoord maar zijn nu wijzer gemaakt...... Complimenten!