Mijn bestelling was prima op tijd, was netjes verpakt en de hondjes hebben ervan gesmuld. Zeker een aanrader voor als je eens iets extra's wilt voor je lieve viervoeter.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nelleke
- Yvette van Hove
Prachtig mooi gezond hondentaartje! Goed verpakt en precies op tijd bezorgd. Mijn Jack Russell van 16 vond het heerlijk en zij is zeer kritisch! De buurhonden genoten ook mee. Hartelijk dank voor het extra kadootje!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- shirley
Fijn product, echter door Postnl te laat bezorgd
- Cindy kasius
Super ingepakt. Ontzettend leuk taartje. Honden vonden het heerlijk!!!
- Edith
Bezorging op de gewenste dag! Goed en stevig verpakt. Erg leuk taartje in leuke verpakking waar de honden helemaal weg van waren. Ga zeker vaker bestellen! Top!
- Louise Willems -Jansen
Echt top! ga hier zeker vaker bestellen ! Was een super mooie taart voor mijn hondje . Leuk ook t koekje erbij op de verpakking !