Geweldige taart, en hij vond hem heerlijk. En was precies op zijn verjaardag binnen🙂
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Claudia
- Familie Laurens-Reho
Ik bestel al een aantal jaar en ben echt een super tevreden klant en nog belangrijker, onze Chaplin die is DOL op de producten van Doggi.nl :) Iedere verjaardag bestellen we wat lekkers voor hem. Afgelopen Dierendag heb ik ook de honden in onze plaatselijke asiel verrast met heerlijke donuts. Smikkelen en smullen. De service en enthousiasme van Doggi.nl is geweldig! Hoop nog lang klant te mogen blijven bij ze.
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Gil
Erg tevreden. Ik bestelde de worteltaart voor mijn hond zijn eerste verjaardag. Werd erg mooi afgeleverd zonder schade op de gewenste dag. Hij vond het heerlijk! Ook bestelde ik 3 keer de mix van koekjes. Vonden ze ook erg lekker hier. Zeker voor herhaling vatbaar!!
- Eefje
Ik had een bananentaartje besteld voor de verjaardag van mijn hond. De taart werd netjes afgeleverd op de gekozen dag en zat prachtig verpakt in een doosje. De hond vond zijn taartje heerlijk!! Werkelijk een fantastische toevoeging aan zijn verjaardagsfeestje! Zeker voor herhaling vatbaar!
- Anouska
De honden hebben allemaal gesmuld van de donuts. Omdat de kortingscode niet werkte kreeg ik diverse opties om dat goed te maken. We hebben er extra koekjes bij gekregen en die gingen ook gretig op!
- Eva Tieland
Heel tevreden, snelle levering en was een mooi en goed product!