Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Doggi.nl heeft 975 5 ster reviews 975
Doggi.nl heeft 78 4 ster reviews 78
Doggi.nl heeft 34 3 ster reviews 34
Doggi.nl heeft 18 2 ster reviews 18
Doggi.nl heeft 30 1 ster reviews 30

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Thessa

    De taart kwam ruim op tijd en netjes verpakt binnen. Onze Duke moet helaas nog even twee dagen wachten voordat hij hem kan gaan opeten. Maar het doosje waar de hondentaart in zat ruikt heel lekker volgens hem.

  2. D.Geijteman

    De taart kwam pas rond half 6 in de na middag aan. Heel erg laat, waar door wij met het mooie weer thuis moesten blijven wachten. En de taart was ook niet te vreten. Mijn hond heb niks gegeten, wel ff geroken. Ik heb de taart moeten weg gooien. Mijn man zei gelijk; Schatje je hebt het niet goed gedaan. En dat kwam heel ff hard aan. Omdat ik mijn hond echt Mn kindje is. Jammer

    Reageer
  3. Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?

  4. Chiara

    Super de taart! Heel mooi en goedkeuring gekregen van onze vriend. Volgend jaar opnieuw!

  5. Yvonne Wagemans

    De donuts besteld en waren op de afgesproken dag geleverd en netjes verpakt. Het belangrijkste de honden vonden ze heerlijk

  6. Josje

    Ik wilde de cupcakes voor mijn hondje bestellen. Ik had in de bijlage gezet dat ik ze graag op zaterdag wilde hebben omdat hij dan 1 werd. Ik kreeg hem in geweldige staat! Namens Sam en mij, bedankt!

  7. Jacqueline

    Geweldige taart en uitstekende service. Beetje jammer taart kon niet op de dag zelf bezorgd worden (maandag) Jammer de post ging lomp met t pakket om zodat de boven kant beschadigd was. Naam en leeftijd waren vast geplakt aan de boven kant. Heb t gemeld en heb een nette escusses ontvangen terwijl doggi er niks aan kan doen. En per omgaande ook de extra kosten van naam en leeftijd terug gekregen. Top Onze hond heeft er heerlijk van gesmult.