De taart kwam ruim op tijd en netjes verpakt binnen. Onze Duke moet helaas nog even twee dagen wachten voordat hij hem kan gaan opeten. Maar het doosje waar de hondentaart in zat ruikt heel lekker volgens hem.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Thessa
- D.Geijteman
De taart kwam pas rond half 6 in de na middag aan. Heel erg laat, waar door wij met het mooie weer thuis moesten blijven wachten. En de taart was ook niet te vreten. Mijn hond heb niks gegeten, wel ff geroken. Ik heb de taart moeten weg gooien. Mijn man zei gelijk; Schatje je hebt het niet goed gedaan. En dat kwam heel ff hard aan. Omdat ik mijn hond echt Mn kindje is. Jammer
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Chiara
Super de taart! Heel mooi en goedkeuring gekregen van onze vriend. Volgend jaar opnieuw!
- Yvonne Wagemans
De donuts besteld en waren op de afgesproken dag geleverd en netjes verpakt. Het belangrijkste de honden vonden ze heerlijk
- Josje
Ik wilde de cupcakes voor mijn hondje bestellen. Ik had in de bijlage gezet dat ik ze graag op zaterdag wilde hebben omdat hij dan 1 werd. Ik kreeg hem in geweldige staat! Namens Sam en mij, bedankt!
- Jacqueline
Geweldige taart en uitstekende service. Beetje jammer taart kon niet op de dag zelf bezorgd worden (maandag) Jammer de post ging lomp met t pakket om zodat de boven kant beschadigd was. Naam en leeftijd waren vast geplakt aan de boven kant. Heb t gemeld en heb een nette escusses ontvangen terwijl doggi er niks aan kan doen. En per omgaande ook de extra kosten van naam en leeftijd terug gekregen. Top Onze hond heeft er heerlijk van gesmult.