Een kerstpakket voor de honden besteld , dit werd helm leuk in gepakt en goed verzorgd afgeleverd . De honden vonden het heerlijk dus de volgende kerst weer een leuk pakket voor de honden het is een echte aanrader
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Miranda
- Katka
Mij hond is dol op koekjes van doggi.nl. Een hij is best kieskeurig.
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Fleur Beerthuis
Mijn hond Beer wordt altijd helemaal gek bij het ruiken alleen al van de heerlijke koekjes en cupcakes. Piepend zit ze voor de kast waar ze in staan om nog een koekje te krijgen. Alle lekkernijen zien er supermooi uit en ze zijn echt vers. Mijn hond kan niet zomaar elk voer eten omdat ze dan last krijgt van haar darmen, maar de producten van doggi.nl kan ze allemaal wel eten! Kortom, een echte aanrader.
- Nancy
Heel tevreden. Goed verstuurd en heel erg leuk verpakt. Via facebook vraag gesteld en keurig en snel antwoord ontvangen i.v.m. gluten- en granenallergie. Ook nog netjes feednack ontvangen of het goed was gegaan.
- Ayla Lotje Pip
Bij elke gelegenheid (verjaardagen, sinterklaas, kerst etc) besteld ons baasje een taart, koekjes of andere lekkere dingen! Keer op Keer een feest voor ons, we kunnen er geen genoeg van krijgen! High5 van Ayla Pip en Lotje
- Miranda
Ik heb al meerdere keren hier iets besteld. Ze leveren snel, mooie overzichtelijke site.. ze helpen je uitstekend, klantvriendelijk, snel antwoord terug en het aller aller belangrijkste is dat het elke keer een feestje voor de hondjes is❤️ Als er een pakje aan komt hopen ze dat het voor hun is en als het voor hun is zijn ze helemaal wild!😍 voor kleine hondjes (vlinders), moet je sommige dingen wel in hele kleine stukjes maken (producten zijn goed breekbaar) anders zit er een product vast in hun keeltje.. dit is even een tip voor honden eigenaren met kleine hondjes. Verder top producten!!