Makkelijk te bestellen. Zag er mooi uit op de site. Geleverd op deen doorgegeven datum. Super mooi en netjes verpakt. Erg mooie taart, en natuurlijk het belangrijkste mn 10 jarige hond heeft gesmuld!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicole
- A van den Heuvel
Super!! Onze lieve viervoeter krijgt ieder jaar op haar verjaardag een taart!! Binnen 5 minuten is hij helemaal op!! 😇😇
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Linsey
Super leuk taartje! En geweldige service
- Tuitel
Optijd besteld, een dag telaat geleverd, moest zelf na bellen waar het pakketje was. Vond het taartje wel klein voor wat de prijs is. Dus op de dag dat ik jarig was geen taart samen met mn speelvriendje 😢
- mila bresser
snelle levering, en een mooi ontvangen taartje! De honden vonden het heerlijk
- denise
snelle levering ik had het na dieren dag besteld en het was er zaterdag al. ik was bang dat mijn hondjes geen sardientjes lusten. maar ze vonden het heerlijk. echt een aan rader. ik heb zelfs hun reactie gefilmd. maar is echt top en goed verpakt. echt ik ben heel tevrede en ga hier nog vakker wat bestelen. voor dierendag kende ik dit nog niet en toen zag ik het bij iemand die er iets had gekocht voor dierendag. en toen dacht ik dat ga ik als verassing kopen als laat dierendag snack.(cadeau)