Dierendag pakketje kwam netjes op de dag aan. tevens verjaardag van onze hond. Erg te vrede over het product en in mooi doosje met strik erom verpakt. onze wat gevoelige en kieskeurige hond heeft gesmuld en verdraagt het produkt goed op de maag. Een schattig koekje met zijn naam erop, super leuk persoonlijk detail. TOP!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Chantal Schuurhannes
- Nelleke
De dierendag bestelling was netjes op tijd geleverd en zag er erg mooi en verzorgd uit. De hondjes vinden het elke keer weer een feest als ze iets lekkers van versehondenkoekjes.nl krijgen. Aanrader!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Kay
Heel tevreden, super snelle levering en mijn hond vond het super lekker, dankjewel!
- Ann
Super leuk en mooi taartje ! De snoepjes zijn alvast goedgekeurd door Prutske. Van het taartje mag ze vandaag smullen (1ste verjaardag) Ruikt alvast zeer smakelijk en ik zal er zeker ook zelf even van proeven.
- Nicole S.
Taartje besteld voor de eerste verjaardag van mijn hond. Ondanks dat het een prijzig maar klein taartje was heeft onze labrador er wel echt van genoten en dat maakt het alles waard. Ook was de taart mooi gedecoreerd! Tot in de details verzorgd.
- I.vermonden
Super! Een taartje besteld voor de 1e verjaardag van mijn chihuahua. Hij genoot er zo van, ging ook gelijk het stukjes taart verstoppen in me huis om nog iets te bewaren voor de andere dagen..Teken dat het goed in de smaak viel! Ook werd het netjes aangeleverd! Top service. Dankje