Goede levering mooi verpakt 🔝
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janny Schifferling
- Xham
De levering van de hondentaart was erg snel. Spikey vond het erg lekker, en kon eigenlijk niet wachten om zijn tanden er in te mogen zetten.
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Barbara
Boan en zijn vriendjes van de uitlaatservice hebben gesmuld van de cupcakes! Voor Boan zijn zelfs speciale cupcakes gebakken, vanwege zijn allergie voor een aantal voedingsmiddelen. Zo kon hij op zijn eigen verjaardag toch meedoen aan de smikkelpartij... Zag er leuk en verzorgd uit!
- Murielle
Voor de eerste keer bij jullie een bananentaart gekocht en het was super! Alles mooi verpakt en heel vers. Bedankt en zeker tot een volgende bestelling.
- martin vdn hoven
Ik heb hier het kerstpakket besteld en onze hond vond het geweldig lekker.Dit is een aanrader voor andere hondenbezitters om hier eens iets te bestellen het is weer eens wat anders dan de alledaagse kluiven
- Selma van den Berg
Ben zeer tevreden, de honden waren gek op de donuts en koekjes, ik bestel hier zeker vaker en zal het ook zeker aanbevelen bij kennissen , vrienden en familie.