Heel tevreden over de worteltaart , onze honden hebben er heerlijk van zitten smullen, ze was ook heel mooi gemaakt en op de gevraagde datum afgeleverd dus hier bestel ik absoluut nog eens een taart!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laure
- Nelleke
De honden pepernoten en Doggy Donuts waren prima op tijd geleverd. Ze zien er zo smakelijk uit dat je ze bijna zelf op wilt eten. Mijn hondjes vinden het een geweldige traktatie.
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Desiree
Keurig op beloofde tijd gekregen, tekst prima en goed leesbaar. Dacht eerst dat het wat klein zou zijn voor ons hondenfeestje van 4 Jacks en 1 Lab maar na het snijden en het verdelen (in kleinere brokken gemaakt) was het toch ruim voldoende om er een smakelijke maaltijd van te maken! Het enige dat aan mijn mensen eus voorbij ging was de bananengeur....maar ja ik ben geen hond dus kan dat prima mijn gemis zijn.
- Esther Tito
Taartje werd snel geleverd maar wel pas eind vd dag dus volgend jaar een dag eerder bestellen maar dat ligt ook aan post nl, en ik denk dat er iets fout is gegaan met de info die ik had doorgegeven want er stond geen naam op en leeftijd maar kan gebeuren, dat vind ik het enige wat op de website verbeterd kan worden Maar de taart werd smakelijk verorberd ook door vriendjes dus prima!
- Marco
Taart werd netjes op tijd afgeleverd en was in no time door de jarige job verorberd. Hij zag er mooi uit en de tekst was netjes aangebracht. Top taartje.
- Rob Derriks
wederom een snelle levering en bovenal: 4 franse bulldogjes die hebben genoten van de doggydonuts. Mijn jarige Franse bulldog Kiki heeft daarnaast de hondjes bij de dagopvang getrakteerd op hondenkoekjes (lever) en die zijn vol enthousiasme opgegeten. Wat is er mooier dan blije en tevreden hondjes/ honden, niets toch zeker :D :D