In eerste instantie was de taart beschimmeld toegekomen. Wij hebben dit gemeld en hebben meteen een nieuwe taart toegestuurd gekregen. Zeer goeie service! Wij bestellen volgend jaar zeker opnieuw!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Deshny Poppe
- Blaauwbroek
Top product, levering op gekozen datum!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Miranda Arts
Leuke hondentaart. Mijn honden hebben ervan gesmuld. Netjes op tijd geleverd.
- Melanie Goemans
Goede service, heel netjes geholpen
- Rachel
Snelle levering, fijne klantenservice en de honden vinden de taartjes en cupcakes heerlijk!
- adelheid Mariën
zeer verzorgd en mooi geleverd.