Super mooi gemaakt, dit is de 2de keer dat ik hier besteld hebt echt super. echt een aanrader de levering komt ook op tijd binnen zoals gezegd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Michelle
- Marianne Kraaijeveld-van Unnik
Wilson was heel blij met zijn taart!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Dog mommy
Leuke gezonde taarten voor groot en klein . Gemakkelijk te ontwerpen en te bestellen . Zorgvuldig en tijdig geleverd.
- Viktoria Stoyanova
Top, zoals altijd!
- Anita
Goede en snelle levering en de hond vond t heerlijk
- Juda Tjoa
Hele mooie taart en goede service! :)