Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Doggi.nl heeft 975 5 ster reviews 975
Doggi.nl heeft 78 4 ster reviews 78
Doggi.nl heeft 34 3 ster reviews 34
Doggi.nl heeft 18 2 ster reviews 18
Doggi.nl heeft 30 1 ster reviews 30

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Lydia Koornstra

    Werd keurig op tijd bezorgd, maar zodra de doos open ging zag ik dat alle koekjes van de taart waren gevallen, lintje lag er los bij. Zelf weer in elkaar gezet. Bedrukt plaatje moest je ook zelf erop plaatsen maar die kon nergens aan vastplakken en krulde omhoog. Al met al niet de kwaliteit die ik gewend ben. De vorige 3 taarten waren perfect.

  2. Sandra Van Steen

    Hij was errug droog, was niet aan te snijden. Viel zo al uit elkaar. Jammer…

  3. Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?

  4. Cleo Dullaart

    Zo leuk, je hond weet niet wat hem overkomt. Met zo’n lekkere taart 🎂

  5. Kimberly Riemsdijk

    De taart leek bevroren te zijn geweest en was nog aan het ontdooien voor mijn gevoel, tevens viel de bovenkant uit elkaar en waren de koekjes in verkeerde volgorde erop gezet. Al met al weinig aandacht aan besteed en ik vond 3 euro bij betalen voor dat kleine koekje waar 4 letters op moesten ook uiteindelijk niet echt de moeite waard. Ik bestel de volgende keer niet meer bij deze organisatie helaas. Ik moet er nog wel bij zeggen dat alle 4 de honden die een stuk hebben gekregen er wel blij mee waren en er wel van gesmikkeld hebben.

  6. Alexander

    De taart was best wel goed maar voor veel geld best wel heel kein en dan heb je nog de bezorging via gls dat was enorm dramatisch er wordt niets bezorgd na telefonisch contact is gelogen tegen mij. Mijn eindoordeel is veel geld voor weinig i.c.m slechte bezorging zal ik niet meer bestellen

  7. Mayke

    Goede service! Mooie taart, mijn hond heeft er van genoten