Werd keurig op tijd bezorgd, maar zodra de doos open ging zag ik dat alle koekjes van de taart waren gevallen, lintje lag er los bij. Zelf weer in elkaar gezet. Bedrukt plaatje moest je ook zelf erop plaatsen maar die kon nergens aan vastplakken en krulde omhoog. Al met al niet de kwaliteit die ik gewend ben. De vorige 3 taarten waren perfect.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lydia Koornstra
- Sandra Van Steen
Hij was errug droog, was niet aan te snijden. Viel zo al uit elkaar. Jammer…
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Cleo Dullaart
Zo leuk, je hond weet niet wat hem overkomt. Met zo’n lekkere taart 🎂
- Kimberly Riemsdijk
De taart leek bevroren te zijn geweest en was nog aan het ontdooien voor mijn gevoel, tevens viel de bovenkant uit elkaar en waren de koekjes in verkeerde volgorde erop gezet. Al met al weinig aandacht aan besteed en ik vond 3 euro bij betalen voor dat kleine koekje waar 4 letters op moesten ook uiteindelijk niet echt de moeite waard. Ik bestel de volgende keer niet meer bij deze organisatie helaas. Ik moet er nog wel bij zeggen dat alle 4 de honden die een stuk hebben gekregen er wel blij mee waren en er wel van gesmikkeld hebben.
- Alexander
De taart was best wel goed maar voor veel geld best wel heel kein en dan heb je nog de bezorging via gls dat was enorm dramatisch er wordt niets bezorgd na telefonisch contact is gelogen tegen mij. Mijn eindoordeel is veel geld voor weinig i.c.m slechte bezorging zal ik niet meer bestellen
- Mayke
Goede service! Mooie taart, mijn hond heeft er van genoten