Esra
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Doggi.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Super leuke taart!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Super leuke taart!
Mooi en volgens de hond een heerlijke taart!
Altijd zo mooie en leuke gebakjes voor mijn hondje, echt een aanrader!
Hele vriendelijke service en snelle levering!
Super leuk voor de verjaardag van onze hond. Inmiddels 11 alweer en al jaren traditie dat hij een verjaardagstaart krijgt. Maar bovenal de service hier is top. Er was schade ontstaan door de transporteur, maar loste ze geweldig op! Al was het niet eens haar schuld. Echt echt echt top!!!!
Alles was netjes ingepakt, de verzending was super zoals aangegeven, de taart was heel leuk afgewerkt en mijn hond vond het megalekker! Super💕