taart werd netjes geleverd en zag er prachtig uit, maar bovenal, de honden vonden hem heel lekker!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hanneke Warrink
- Sonja Van Loffelt
Heel duidelijk en gemakkelijk om te bestellen. Wiske was heel enthousiast. De kleinste taart is voor een dwergpinscher te groot. Ons Wiske heeft gesmuld van de topping, maar het koekje kreeg ze niet op. Nadat het werd bewaard in de diepvries en had ze het niet meer graag.
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Bjorn Bertels
Vlotte afhandeling en levering
- Daphné Lefèvre
Super levering. Mij hond Aico vond de taart superlekker!! Ik zal zeker nog bij jullie kopen!!
- Esmeralda Louwes
Het verjaardagstaartje voegde echt iets toe aan de veertiende verjaardag van mijn lieve Lovie. Ze heeft er met smaak van gegeten en haar hondenvrienden ook. Fijne communicatie, aanrader!
- Cecilia
Elk jaar bestel ik voor onze hond een taart en word altijd top gecommuniceerd wanneer en hoe laat het word verzonden en zit altijd goed verpakt