Taart was goed optijd! Zag er mooi uit en de jarige Jane viel erop aan. Ze vond de taart heerlijk!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sylvia Hammingh
- Daisy v
Snelle levering heel mooi voor de verjaardag van kamiko haar 3 de verjaardag zowel de taart als de cupcake's smullen
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Meike Achten
Super lieve klantenservice! Ik had zelf iets eigenlijk te laat besteld, gevraagd of het mogelijk was of deze nog binnen 1 dag opgestuurd kon worden. Gaven aan dat ze t gingen proberen maar niks konden beloven, begrijpelijk! De dag erna was het binnen gekomen en heeft mijn hond op haar verjaardag een heerlijk stuk taart en een mooie strik ontvangen!
- Veerle Ramaekers
Zeer goede service, zeer vers gebak voor de hond.
- Gerlinda Boerendans
Ontzettend leuk en mooie taart!! De smaak, banaan, en taart,vond onze 1 jarige hond ontzettend lekker...het was echt feest voor Browny..en ook genoten wij van hem 💙🥰🎊
- Jennifer en Gigi
Het is een beetje aan de prijs en was even knijpen of het op tijd binnen zou komen. Dus tip:bestel op tijd. Taartje zag er super leuk uit en Gigi heeft genoten. Dat ging het om!