Goede service, altijd een lekkere gevulde doos met koekjes. Sammy en Tess genieten er nog steeds van!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sacha Granzier
- Fam Wijma
Blij verrast met de service. Wellicht volgende verjaardag weer 🐕😘
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Fleur
Heel tevreden!
- Laura Peters- de Jong
Ontzettend leuke taart, foto was ook erg goed.
- Cathie Berns
Mooie taart en goede service 👍🏻! Ik had perongeluk een fout gemaakt met de taart bestellen en dit per mail gemeld dit was geen enkel probleem. Helaas was dit ook echt de laatste taart want hij is 3 dagen na z’n verjaardag overleden😭
- Rohan Otto
Helaas was de bestelling te laat door overmacht van doggi maar de service echt waanzinnig goed! Een volgend feestje wordt gevierd met doggi!