Ik heb feesthoedjes besteld maar die zijn helaas niet bezorgd. De taart zelf was gelukkig wel goed op tijd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Iris
- Alwin Verduijn
Last minute had ik een taart nodig voor de verjaardag van mijn hond. Doggi.nl reageerde heel snel op Social Media en kon nog snel een taart regelen voor mij! Heel blij mee!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- T vd M
ik ben blij dat leveren op de tijd was, maar decoratiekoekjes rondom de taart waren allemaal los. ik probeerde mijzelf nogmaals koekjes aan de taart plakken maar plak niks meer. het was jammer maar misschien Is het een optie om de lege ruimtes op te vullen met iets verpakkingsmateriaal?
- Sven Vanherck
Mooie taart, en nog veel belangrijker is dat ze er gek op was
- Ciska Verkade
Idd een hele snelle levering. Leuke spullen voor de puppy en een hele goede kwaliteit. Ga zeker nog wat bestellen Kyra is er weg van.
- Monica
Op tijd bezorgd en feestelijk verpakt en in de smaak gevallen!